femtonde/november

Det är fantastiskt lätt att se ut som en riktig lodar-jävel när man inte har någonting att ta på sig. Jag saknar ju min garderob så mycket att jag dör. Här om dagarna blir det mycket cykelbyxor, ruttna linnen, pannband och loderier. Och det kanske egentligen är mitt minsta problem, men jäklar vad bra jag mår av att göra mig snygg. När ämnet kom upp igår när jag lyssnade på Pod så slog det mig verkligen att jag är precis så. Jag älskar känslan av att gå upp på morgonen, duscha, föna håret, fixa håret, välja kläder och sen kolla sig i spegeln och bara känna sig så jävla snygg. Älskar det. Det blir inte mycket av det här, framförallt för att man redan duschar sjutton gånger om dagen och sen för att man vet att det inte riktigt är lönt för alla aktiviteter man gör här om dagarna håller den där snygga looken i ungefär 45 minuter. Men det är ju verkligen något jag kommer vara så lycklig över när jag kommer hem, få ha mina snygga höstkläder och komma in i mina "göra-mig-snygg-rutiner". 
 
Andra materiella saker jag känner just nu att jag saknar:
- Mina solglasögon
- Min synth
- Min säng
- Åka buss
- Blommor
 

Kommentarer
Postat av: Pia

OCH PIA!!!!

2012-11-15 @ 12:34:29
URL: http://www.piaternstrom.blogspot.com
Postat av: Anonym

Skönhet sitter på insidan lille pojken min :) men jag förstår hur du menar :) kram papps

2012-11-16 @ 12:13:09
Postat av: mamma

OCH MAMMA !!!!

2012-11-16 @ 13:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0