fjortonde/november

Den här Podcasting-idé-grejen bara växer i mitt huvud. Jag måste göra en podcast och jag måste göra den nu. Så Erika, du måste vara galet beredd när jag kommer hem. Frågan är ju bara vilket ämne man ska ta upp i Poden det första avsnittet? Det är ju faktiskt ganska viktigt, eftersom att det är första som verkligen hookar. Jag har mina små planer men jag behöver ju min partner in crime för att verkligen komma fram till det perfekta. Kommer bli så sjukt bra.
 
Om någon av mina fantastiska läsare (jag vet att ni inte är sjukt många men, ni är fantastiska) har ett tips på världens bästa Pod, tveka inte att skriva en liten kommentar. 
 
Igår såg vi färdigt på "torka aldrig tårar utan handskar" och den var ju faktiskt jättebra. Det blev en hel del snack om döden och andra viktiga saker efteråt, och sånt gillar jag. Inte kanske nödvändigtvis döden, men att någonting får en att tänka och reflektera såsom den här serien faktiskt fick oss att göra. Är riktigt sugen på att läsa boken nu, han är ju en sjukt duktig författare den där Jonas Gardell.
 
Vi är snart inne i halva november och jag undrar hur det ser ut därhemma nu. Undrar om det är sådär riktigt kalla mornar, att löven ligger hårda av frost på marken och att det är sådär fint? Det kanske inte är än i och för sig. Men jag vill verkigen ha en vinter-vinter i år de få veckorna jag är hemma och springer, så om någon kunde ordna med det skulle jag vara sjukt tacksam.
 
Jag och Ellen hittade för övrigt sallad i vår kyl som har varit där sen Jossan åkte. Eller man kanske ska kalla det sallads-soppa? Hursomhelst, vi fick slänga den.

Kommentarer
Postat av: mamma

Idag är det blåsigt och mulet , några minus skulle sitta fint så att hunden inte blir så skitig ;)

2012-11-14 @ 13:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0