Mobilblogg


Jag försöker verkligen blogga från mobilen men det går inte. Inte alls. Det här är alltså en ateckning på min telefon som jag på något jävla sätt ska kopiera in i ett blogginlägg. Men vi får väl se hur det går. Kommer det här upp den 23 november har jag lyckats, då får jag en klapp på axeln.

Vi pratade om något så himla intressant igår. Huruvida man kan bajsa eller inte inför sin partner? Vi hade massor av olika teser om positiva och negativa saker som kommer ur detta, för det är ju en väldigt väldigt nära närhet. Bajs liksom. Vi kom även in på att man kanske kan bajsa inför vissa kompisar och inte sin partner, eller sin partner och inte vissa kompisar. Det var så sjukt intressant och jag såklart började direkt spinna som om att jag gjorde en pod. Den hade verkligen varit perfekt. Shit va jag tjatar om pod. Men jag har verkligen snöat in.

Idag har jag klippt mig och blivit så fixad så. Det känns så bra att få komma hem och vara nysnygg! Kämpar på med brännan också men vi får väl se hur det går med det. Försöker också få någon sorts idé om hur fan jag ska få hem alla mina saker för det är så mycket. Fattar inte ens hur jag kan ha lämnat majoriteten av mina saker hemma, för HUR MYCKET SAKER HAR MAN INTE? Det är ju banne mig sjukt.

Fyra dagar kvar. Längtar ihjäl.


Kommentarer
Postat av: Jill

MAJ GADD! Han kommer hem på riktigt! :D
Puss!

2012-11-24 @ 16:30:04
Postat av: Mamma

Du skulle ha skickat lite saker med oss ;)

2012-11-26 @ 07:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0