tredje/oktober

Ok, ärligt talat. Imorse var jag så sjukt sur att det inte finns ord. Jag hade ställt klockan för att gå upp och vara med på ett energy-pass. Klockan ringer, Mackis är as-pigg och pepp och... Klockan är kvart över åtta? Jag ställde ju klockan på sju? Passet började ju för en halvtimme sen!?! Klockan har alltså bestämt sig för att skita i mitt 7-alarm och bara pipa på Jossans 8.15-alarm. Jag kokade. Jag kokade så mycket att jag inte kunde somna om och sen insåg jag att jag hade glömt hänga min tvätt igår och det gjorde mig inte skitmycket gladare. Dock får man ju mycket perspektiv på hur bra man har det när man tycker att en sån grej är en stor, jobbig grej. Just då ville jag hugga.
 
Men den här dagen ska minsann inte suras bort! Jag har varit och handlar och gjort sallad till mig och My och nu sitter jag med en kopp kaffe i handen. Har dock insett att det är jättejobbigt att showschool ska åka hem snart för man börjar ju liksom bli riktigt bra polare med dem nu. Så ja, det kommer suga. Men man har ju massa nya vänner med sig nu och det är alltid härligt. Och det är tur att det finns facebook.
 
Nej, om man skulle ta och diska lite och sen komma iväg! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jill

Åh, jag vet precis hur det där känns. När riktiga skitsaker är sånt som stör livet ur en... skönt att man inser att det inte var då illa _egentligen_ ;)
Miss you, sötfiningen!!

Twittra mer! Kom hem snart! Drick kaffe och ät popcorn MED MIG!! :D
PUSS! <3

2012-10-10 @ 10:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0