nittonde/september

 
Nyklippt. ÄNTLIGEN kan jag ha en vettig frisyr igen. Så varsågoda. Dricker kaffe och är så himla varm, men man ska inte klaga på värmen. Den är härlig. Och varm. Gick upp imorse och plockade iordning eftersom att La Familia del Björklund kommer på besök den här veckan. Visade sig att de redan hade varit här igår när jag sov, så mitt lilla försök till att ordna upp var ju helt förgäves. Jag sov så djupt igår att det inte finns ord. Kan det bero på att jag inte sov alls natten innan? Förmodligen. 
 
Har köpt en extern hårddisk och börjat ordna upp kaoset i min dator. Planerar för nästa sommar och vinter och känner att tiden bara springer iväg och längtar till allt fantastiskt som kommer fylla mitt 2013. Nu - Chickennuggets.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0