Hej igen

Exploaterandet av mitt liv fortsätter. Mobilblogga. Känns sjukt ostabilt men ändå ganska kul då det mesta som är roligt som man vill skriva om inte poppar upp när man sitter framför skärmen. Dataskärmen alltså.

Jättekonstigt att vi har städat backstage nu. Jättekonstigt att det inte står mitt namn på spegeln och jättekonstigt att det är näst sista showen idag. Kom på, på riktigt, att det faktiskt är det nu. Om fem timmar har vi en arbetsdag kvar på Teneriffa. EN. Jag tjatar på ganska mycket om samma sak i de här inläggen men det är för att det är lite svårt att greppa. Tur att jag har massa fantastiskt att se fram emot exakt från stunden jag kommer hem och ett halvår framåt. Det gör det mycket lättare.

Nu ska jag gå backstage och fixa inför sista ministars. Sista gången med L&B. Sista jävla öset. 36 timmar. Lets fucking go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0