just because i still see the sunshine even if you're gone, it doesn't mean i don't miss waking up next to you

Showerna går topp, gänget är super och nu ligger jag här och lyssnar på stämmor och äter chips. Ska sova snart så ajg orkar upp till morgonträningen. Mina lår är så arga på mig. Så arga. Men det får de vara. Har ju just skrytit för Jossan att jag kommer komma hem rå-deffad. Haha, en vecka liksom. Det blir nog bra det där.
 
Det är spännande vad minnen gör med en. Saker som har hänt på vissa platser och satt såna avtryck. Igår var jag tvungen att bara ta en promenad och bara titta på solnedgången och lyssna på vågorna och skriva. Skriva om alla avtryck och känslor och landa i det. Det är ju knappt jag ens landar fysiskt någonstans i världen innan jag far iväg igen. Så jag behövde verkligen det, och det var så skönt.
 
Imorgon är en ny dag med nya äventyr. Nya rep och nya stämmor. Fy fan vilket jävla guldjobb jag har. Dör dödens lyckodöd över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0