MY DAY

Idag var planen att gå upp klockan åtta och plugga fram tills ett för att sedan träffa Erika. Planen försköts till att gå upp halv elva, äta frukost framför datorn och prata i telefon/skypea tills nu. Men var inte besvikna, nog gjorde jag ett lite halvtaskigt utkast till PAt också. Ikväll ska jag dricka Sangria och vin med Erika och Caroline, och galet vad trevligt det ska bli. Träffade Caroline igår också, det var fruktansvärt trevligt redan då. Idag är liksom del 2.



Såhär kan det se ut på mitt skrivbord. En tom kaffekopp och Katy Perry. BTW är det här min frukost-kaffemugg. Kattmuggen, som den kallas. (har inget what so ever med Kat von D att göra, utan mer att göra med att hela koppen pryds med en grå katt med svarta ränder).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0