a heart on the finger of rings.

igår började jag läsa i min bok på allvar. det är en engelsk bok som heter "the dark uncorrected proof" och den är en sorts fantasybok.
idag fortsatte jag läsa den, och snart har jag läst halva.
jag älskar verkligen att läsa. det roliga är att jag nästan aldrig gör det, jag tar mig aldrig tid att sätta mig ner i lugn och ro med en vbok vid ett ljus. men nu när jag varit sjuk har jag tagit mig tiden, och jag inser hur mycket jag saknar det den tiden på året då det inte är sommar. sommaren är vanligtvis min läs-period.

jag har även tre tatueringar på g.
den först kommer sitta på foten, på det stället på kroppen där det tydligen gör ondast att tatuera sig (kanske att det kommer delad plats med revbenen?).
det kommer bli awesome.

Kommentarer
Postat av: Bumpy

Heej Beyonce! Hörde några fåglar kvittra om att du också var sjuk! Några tips på tidsfördriv? ;) hoppas du blivit frisk nu iaf! Klockan är 03.54 och jag ligger vaken med hosta o feber, o tänkte skriva några rader till dig såhär mitt i natten ;P btw, tatueringar! Låter ju hur nice som helst, eller ja förutom smärtan då! Vi får ta o höras o ses snart vännen! Jag saknar dig. <3 stor kram! O krya på dej! :)

2010-05-25 @ 03:56:52
URL: http://alxs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0