and as the sun came, so did you. my heart could shine if you asked it to.

jamen gud, jag överlevde dansprovet. och det gick faktiskt bättre än väntat.
dock börjar jag få någon dum förkylning som gör att jag hostar i tid och otid. dåligt, jag hatar hosta. hosta är liksom att vara sjuk och bli irriterad på samma gång för att man blir irriterad när man ska sova och inte kan sova för att man hostar, och ja. ni fattar.

imorgon ska jag ha nationellt prov i matematik b. det är det sista jag ska göra i matte någonsin i hela mitt liv. så även fast det känns som ett stort fan för att jag inte har pluggat disciplinerat som jag sade till mig själv att jag skulle göra, så känns det ganska bra.



page 23. time fly like butterfly on drugs. to fast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0