say now

Idag är det exakt en månad och fyra dagar kvar till julafton. Det innebär att om en månad och fyra dagar har jag definitivt jullov och har gått halva trean. Det innebär också att det är ett halvår kvar med min fantastiska klass och skolan och alla måsten. Det innebär att det är ett halvår kvar tills ett liv fyllt med egna beslut, initiativ och ansvar kommer. Det innebär att det är ett halvår kvar tills livet blir ännu galnare, roligare och mer spontant än någonsin. Det känns lite som att om en månad och fyra dagar kommer jag vara väldigt glad och lite nervös och spänd på samma gång. Och jag kommer få en massa paket. Hehe.

Idag ska jag jobba. Hela dagen. Hoppas det inte blir för mycket snöstorm i allafall.
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0