23:08







Fem över elva, borde sova eller göra något vettigt men bloggar istället. Jag är glad och trött och lite förrvirrad för att jag är så jävla omständig hela tiden och pallar inte med att jag alltid ändrar mig. Jaja. Man kan ju inte vara allt. Just nu känner jag bara för att städa och lyssna på PINK - RAISE YOUR GLASS på volym tusen och glömma bort allt som stressar mig litegrann. Kommer nog sluta med att jag somnar på sängen om typ fem minuter istället, det är lite så jag jobbar. Imorgon är det någon halloweendag i skolan, jag kommer vara tråkig och inte klä ut mig tror jag, men jag ska vara jävligt snygg ifall det skulle te sig så att mitt tal går åt fitthelvete. Men det ska vi försöka undvika. Med det säger jag godnatt folket, jag har en vargring från grekland det har inte du nananananana. He.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0