MAKE UP IN MY BED

Ja snälla kan inte hela min beställning från tele2 bli makulerad för att telenor inte vill låta mig ta med mitt nummer dit. snälla, en gång till helst.

Asbra musik fyller mina lurar i dagarna, hittade min gamla ruttna mp3 som hade massa awesomeness på sig. Ye. Det här är en morgon då jag för övrigt inte dricker kaffe, utan te. Ska bara se om min dag fungerar utan mitt morgonkaffe. Ser lite halvmörkt ut.

Kvällen ser däremot galet ljus ut, PÄ kommer hit och slaggar över natten, imorgon tar vi över Rimbo Marknad. WAAAA det kommer bli awesome, jag är så taggad.

And for the record, jag tog pengar ur min spargris igår föratt betala en påse dillchips. Hehehehehhehehehehhe. Oj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0