LET ME BE THE BEGINNING OF YOUR ENDING

Hemkommen från RUT.
Köpt dillchips från ICA (de bästa).
Skriva i min projektarbetslogg.
Fixa lite annat projektarbetstjafs.
Äta dillchipsen och kolla på nåt kul.
Sova.

Ja, så ser planen ut, jag måste verklgein börj gå och lägga mig i tid. Jag snoozar i en timme varje morgon. Inte bra. Men samtidigt, vem har tid att sova? Jag är hungrig. Idag fick jag även kommentaren att min ring är ett vapen. Jag fattade inte att det var mig hon pratade med ens. De säljer med andra ord vapen på H&M enligt vissa. Jag pallar inte med ibland alltså.

Kommentarer
Postat av: Gustav Marklund

Jo. Verkligen. Pappas garderob levererar ofta. Han gamla saker dvs ;) Jag köper typ allt på second hand nowadays! :O

2010-09-16 @ 23:36:26
URL: http://gustavmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0