LIKE A YOU WITHOUT A CLUE ABOUT MY DREAMS ABOUT US AND THIS AND I DON'T HAVE TIME FOR BULLSHIT

Engelskaläxan är det enda som väntar på mig nu, och jag bävar för att ta tag i det. Här har man gått och intalat sig själv att det är typ 12 sidor. Hej 20 sidor. Jag ska tydligen läsa igenom och sen analysera texten och sånt där smart man gör. Ikväll har jag inte tid och imorgon har jag inte tid. På fredag ska det vara klart. Så istället för att sitta här och flebba framför skärmen kanske jag borde gå och göra något vettigt. Jag som just hade gjort massa vettigt med projektet och ska göra ännu mer vettigt med projektet sen. Jag tyckte jag förtjänade en liten paus. Jag har insett att vi har haft för lite att göra i skolan, jag har inte alls kommit in i hela den här pluggrytmen som jag borde. Jag äter mest chips och dricker kaffe. Men det är ju fint på sitt sätt.



Kommentarer
Postat av: Cissi

ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-09-22 @ 19:08:49
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0