RIVER FLOWS IN YOU

Helt plötsligt mitt i allt kommer ett inlägg på svenska. Herregud. Just nu sitter jag och lyssnar på resten av låtarna från Yiruma's Piano Collection - First Love. Jag älskar det. Piano och vin på en bar i New York, med såna där runda små bord och lite halvdov belysning med tända ljus. Det vill jag ha nu. Jag antar att jag får nöja mig med mitt rum och kaffe.

Kanske att man själv ska ta och spela lite piano? Spela piano och drömma en stund. Lyssna på piano och drömma en stund. Jag bjuder på en bild också. Ewow.




Kommentarer
Postat av: Gustav Marklund

Tack ;) Jag hittade dom långt in i min fars garderob. Han fick dom av en präst då han var i min ålder ;)

2010-09-16 @ 18:10:59
URL: http://gustavmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0