YOU CAN TRY TO STOP THE PARADISE THAT WE'RE DREAMING OF

Helgen var helt jävla asgrym. Here comes le recap:

LÖRDAG: Slappa hemma för att sen åka och fika med farmor. Planterade om tre blommor vilket var sådär väldigt duktigt av mig. Kvällen spenderades först med att undvika uteliggare vid Rådmansgatan för att sedan umgås med käraste PÄ, det var helt jävla galet cp-kul. Jag säger bara spaghettistubbe och thomas-sabo-tårta. Vi som skulle sova i tid inför modevisningen, va bra det gick. Men jävlar va roligt det var. Helt sjukt.

SÖNDAG: Gå upp klockan 04:00 och ta oss till salongen, bli stylade och sminkade för att sen hoppa på bussen till Skövde. Väl i Skövde var det modevisning, som var så himla roligt. Adrenalin säger jag bara. Efter vad jag tror var ungefär två timmar i Skövde åkte vi tillbaka till Stockholm igen, men jävlar va värt det var. Skulle verkligen inte banga på att modella igen, det är något som är säkert. Grymma människor, grym visning. WAA. När jag kom hem åt jag chips.

Om vi nu släpper helgen och går vidare till dagens händelser säger jag bara: HAIRSPRAY!
Jag blir så jävla taggad av låten You Can't Stop The Beat att det är galet. Idag dansade vi till den, och jag ville hoppa runt och bara vara crazy för att det var så roligt. Sagt och gjort. Hoppas verkligen på att vi gör klart hela den koreografin, även fast det kanske inte var det som är den egentliga tanken. Någon gång i mitt liv ska jag vara med i Broadway's Hairspray. I'm just sayin'. Just nu är jag bara jätteglad, och dagens middag blir kycklingpasta, en av mina favoriter. Kvällen bjuder på IDOL, lite manusanalys och chips. Känns awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0