elva/åtta/tvåtusenelva

Nästa vecka ska jag åka till Norrland med Molly. Det kommer blir så himla bra. Jag behöver verkligen komma bort ett tag och rensa hjärnan lite. Min vecka att ladda om batteriet. Utan den skulle jag nog falla ihop. Jag har köpt en ny skrivbok också, en svart med helt blanka vita papper i. Vända blad. Nu ska jag bara hitta den perfekta pennan. Så ska jag packa inför Norrland i min blåa väska från myrorna, en riktigt reseväska. Synd att man alltid vill ha så himla mycket med sig när man åker utomlands, annars hade det nog blivit min all-time-travel-väska. Men den är perfekt för kortare tripper, som till Norrland. Vill ha en kamera som man kan filma med i HD och jag vill åka till USA. Jag vill ha en egen studio och obegränsat med tid att skriva och finnas till. Så jag ska minsann försöka fixa till det där. Det kommer nog bli bra det där. Lyssnar på Sara Bareilles nu. Hon är fin hon, och det skulle ju inte göra något om man kunde spela piano som henne.

Idag ska jag som sagt åka till Finland en sväng med Ekerölinjen. Jag, familjen och alla tanter och farbröder. Det kommer bli great. Och deras salladsbord. Lord have mercy, det är att rekommendera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0