fjorton/åtta/tvåtusenelva

Igår var det jobb och 50-årsfest. Jag hittade på egen text till låten jag sjöng på festen, men det blev bra ändå. Hursomhelst var det fantastiskt trevligt, och jag landade i min säng runt 03:00. Planen för idag var att packa min fina blåa väska för att sen dra till Norrland imorgon, men nu har resan skjutits upp en dag så jag är bara så himla ledig idag. Ska väl tvätta lite antar jag. Kanske påbörja en packning. Men oj vad skönt att bara inte göra någonting.

Men till viktigheter! Alltså, jag vill så himla gärna åka och hälsa på Katherine i USA. Helst nu. Så om någon känner för att betala mina biljetter dit så skulle det vara fantastiskt trevligt. Tack på förhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0