snökaos

Idag vaknar man av sig självt för att man inte har vaknat av väckarklockan, panikerar upp i duschen och slänger i sig frukost. Men idag går det inga bussar. Så, alltså, den enda dagen som innefattar en hel del viktiga saker som viktigt klassmöte, föreläsning och inlämning av PA fuckar sig totalt, men vad hade man väntat sig. Sverige och snö, som man tycker är en inte allt för konstig kombination, lyckas ju alltid fucka upp i vintertid.

Dock var det ju en helt fantastisk skön känsla när jag lugnat mig och insett hur skönt det kommer bli att bara vara hemma och vara ledig med min svampbob-ballong. Låten som pressas just nu är för övrigt S&M med Rihanna. Vidare ska jag kolla vidare (tss) på flygbiljetter, kolla på film, göra lite på min engelskauppsats och vila idag. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0