sex/sju/tvåtusenelva

Duscha, sen in till STHLM. Söka jobb, shoppa, fika, middag. Sen får vi se om det hinns med en liten visit på ytterligare en bjudning i la Solltune. Fet dag med andra ord.

Kom på igår att jag är lite sugen på att möblera om på mitt rum. Det är rätt spännande det där, för när jag var yngre brukade jag möblera om kanske en gång var tredje månad. Nu har jag haft samma möblering i över ett år och inte stört mig ett dugg på det, förren igår. Då insåg jag att det är dags för lite ombyte, vilket kommer te sig naturligt när jag får en ny säng. Det som behöver införskaffat i större möbelväg är:

- Golvspegel, helst trä och med fint detalarbete.
- Runt, stort soffbord i mörkt trä.
- Hallbord, smalt som är intill väggen.

Sen är det rätt så kirrat. Dock är golvspeglar inte det lättaste, så det blir ett projekt. Tänker lite Myrorna i Ropsten kanske. Känns som ett rungande ja.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Chrille

sv: Tusen tack! va glad jag blir :)



Du har verkligen talang för skrivandet!

2011-07-06 @ 18:48:35
URL: http://chrstffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0