tolv/sju/tvåtusenelva

Om en halvtimme bär det iväg till storstan och pusha på lite om jobb. Jag håller alla min tummar och tår för att saker ska gå som jag vill att de ska gå. Jag har lånat systers systemkamera också, så förhoppningsvis blir det lite fräscha bilder på bloggen inom den närmsta framtiden vilket inte är fy skam. I övrigheten kommer kvällen bli helt fantastiskt, då jag och Emelia ska träffa saknade och älskade Alexandra Frandsen, som har varit och rännt ett år i USA och nu är hemma igen. Som vi har saknat dig. Välkommen hem vännen.

Kommentarer
Postat av: felicia.

näråh, håller mig alltid på ett lagom avstånd ifrån rimbo. du kan vara lugn. ett glas vin låter utomordentligt fräscht!

2011-07-12 @ 18:20:31
URL: http://ohnejentillblogg.blogg.se/
Postat av: alexandra

men gud, SÅG DETTA NU! haha GUD vad gulligt!!!!!!!!!! <3

2012-01-25 @ 11:44:00
URL: http://allieinusa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0