Första dagen igår

Första dagen jag verkligen känner att det är sommar
Första dagen det här året jag ska åka motorcykel
Första dagen på det här året jag nästan klickade i medlemskap på stagepool
Första dagen jag verkligen på riktigt insåg att jag kan göra vad fan jag vill

Imorgon (eller idag snarare) ska jag ta tag i allt det här vad som kallas jobb. Jag ska fixa ett snyggt CV och skicka det till massa bra människor. Men jag ska framförallt, varje dag framöver, försöka njuta. Njuta av livet. Ha roligt. Så jag ska försöka ta mitt MCkort någon gång, nu när jag har en så fin motorcykel. Imorgon ska jag även träffa min fina syssling Molly. Och åka MC. Och göra CV. Och äta frukost hemma hos Anna. Fullproppad dag. Precis som jag gillar det. Men nu ska jag nog krypa ner under täcket.

Förresten, LONDON VAR FANTASTISKT! Tyvärr hade jag ingen kamera. Eller min mobil men den räknas inte. Så bilder kommer när de kommer på facebook. Varsegoda. Sov gott.

Kommentarer
Postat av: mollan

välkommen hem, finis.

2011-06-05 @ 01:47:48
URL: http://orangehoddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0