sex/sex/tvåtusenelva

Ok, dealen. Letar jobb. Funderar skarpt på att söka en filmroll jag har sett. Undrar alldeles för ofta huruvida sett tavas (s-tavas tack så mycket) med ä eller e i olika sammanhang vilket när jag ska skriva just det ordet gör mig irriterad. Men som sagt, jag ska förmodligen söka den här filmrollen och det skulle ju vara fett men sista dagen är IDAG såklart så jag måste rappa mig lite och jag är inte ens medlem på den fula sidan. Ska bli medlem där tror jag. Skulle vara en bra grej. Men hur som haver vill jag mest säga att jag tycker det här med att bli vuxen går upp och ner i min hjärna hela tiden för tillfället. Nu ska jag dricka kaffe och sen ska jag ut och gå med min mamma en sväng och komma fram till lite bra grejer. Sen ska jag skriva ihop massa bra mail och CVn. Blir väl uppe hela natten men vem bryr sig för jag ska förmodligen inte jobba imorrn, har inte hört något från chefen i allafall. Men hon är rätt spontan så man vet ju aldrig med henne. I övrigt är det faktiskt rätt bra med mig. Om jag vore lite brunare så. Och hostade lite mindre.

Bjuder på en bild från London som jag blev kär i. Jag och Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0