tretton/sex/tvåtusenelva

Systemkamerabegär, igen. Om man går tillbaka sisådär ett år hade jag också ett sånt sjukt craving efter en systemkamera. It's back. Jag vill tatuera mig också. Är det någon som har koll på hur mycket en tatuering kostar på Heavenly Ink. i Åkersberga, har hört att de ska vara helt grymma? Om ni har det, säg. Den ska vara liten liten (ok, kanske inte så liten men lagom) och ja, någonstans har jag hört att priset för en mini är ca 600kr.

Vi kan gå tillsammans Molly, innan Norrland. Hur fint?

Kommentarer
Postat av: syssling M

Vi lär.

2011-06-14 @ 20:26:59
URL: http://orangehoddie.blogg.se/
Postat av: Paddan

Fast då får ni ju inte sola eller bada i Norrland...

2011-06-15 @ 18:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0