femte/november

Pappa kläckte ur sig igår att jag såg ut som en rockstjärna.
När jag var orakad och helt ofixad i håret och ett grått linne.

Kanske en look man ska börja anamma oftare? Vem vill inte se ut som en rockstar liksom?

Nu dricker jag kaffe och ikväll ska jag inte se ut som en rockstar nej nej, det skulle inte passa temat. Har lovat syster att ta med hennes kamera så hon ska få fota lite på kalaset, och förhoppningsvis blir det någon fräsch bild på min kostym. Så dagen kommer helt enkelt gå till att fixa mig inför kvällen. Fräsch dag.

Har också pratat med bästa Pia redan tre gånger sen hon kom hem från London igår kväll 21:25. Hur vi ska klara oss när jag är i USA i tre veckor? Ingen vet mannen.

13 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0