fjortonde/november

Jag har hittat en ny serie, var beredda, skratta. Nyversionen av 90210 är fan skitbra. Eller ja, i allafall de första avsnitten på säsong ett som jag hittills sett. Jag tippar på att säsong ett och två är sådär beroendeframkallande bra och att resterande säsonger är mja. Brukar vara så med serier att de spårar ur. Hursomhelst, alla som sett reklamer om den och precis som jag trodde det skulle vara det sämsta någonsin, kolla bara. Orealistiskt, Beverly Hills, high school, för mycket drama för att man någonsin skulle vilja leva det men som ändå är smaskigt att drunkna bort i när man behöver lite sånt. 90210!

Ikväll ska jag träffa Emelia och Alexandra, vi ska göra pannkakstårta (jag kommer inte steka pannkakorna för om det är något jag inte kan så är det pannkakor). Förra gången vi gjorde det la vi grädde och grejs när pannkakorna fortfarande var varma = pannkaksgeggtårtjagvetinteriktigtvad. Idag ska det bli en sån där riktigt fin tårta. Kanske en liten bastu på det. Muhehe.

4 dagar kvar. Packlistan är fortfarande ur banan och panikattack på torsdag kommer ske. PLASTIC FANTASTIC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0