första/november

Alltså.
Fy fan va ont det gör att klippa. Min handled är helt skadad. Inte ok, men fy fan va värt det kommer bli i helgen när jag kommer vara sjukt snygg! Såklart måste saker börja gå emot mig nu, det är livets gång. Symaskinen som funkade nyss har bestämt sig för att ikväll är kvällen då nålar tuggas sönder och trådar trasslar ihop sig till bollar. Not dealing that shit. Så fortsättning på lilla dräkten får bli på torsdag. Eller nåt.

Hursomhelst. Sjukt hur jobbiga de är på vårdcentralen. Jag kommer dit och vet att jag ska ta en TBC-spruta, MEN idag fick jag inte göra det. Idag fick jag bara betala 150kr för ett LÄKARBESÖK?! Går in (typ 20 minuter efter utsatt tid) och doktorn berättar för mig att det kan vara bra att ta en TBC-spruta. JAG VET. DET ÄR DÄRFÖR JAG ÄR HÄR. Men tydligen ska jag behöva vänta tills imorrn. Och betala ännu mer pengar och spendera ännu mer rutten tid där. Kul. Ska nog gå och lägga mig tidigt idag. Nam nam.

Är sjukt taggad förresten.
Nämner jag det i varje inlägg?
Ja det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0