pysselhörna/konstnärshak


Jag har alla mina pennor i glas eller krukor. Älskar pennan med amerika-trycket, den har jag fått av Alexandra när hon kom hem från USA. I min svarta bok brukar jag skriva med en av gel-pennorna, röd eller svart. Det blir himla snyggt med dem, kostade bara 15kr för 12st! KapeT.


Pysslet jag håller på med nu innefattar galet mycket klippande, och det tar tid = KAFFE. Älskar kaffe, och råkade spilla ut igår, som tur är inte på själva pysslet. Tyckte det blev en rätt fräsch fläck, så jag sparade den en dag extra som inspiration!


När all kreativitet tycks vara borta kan jag bara bläddra några sidor i den här New York guiden som jag har fått låna av Pias mamma. Då kommer den tillbaka. New York får mitt hjärta att glöda och min fantasi att flöda! (ÅKER TILL USA NY OM 18 DAGAR!!!) Alla gator, bilder, historian som finns om alla platser. Fantastiskt.


Nödkitet. En box vin, pysselspint, handledsskydd, en trasig klocka och en mousse. Så bah är det.

Kommentarer
Postat av: felicia.

hahaha vinboxen! precis som en äkta konstnärssjäl!

2011-11-01 @ 18:49:50
URL: http://ohnejentillblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0