tredje/november

Igår hände det massa bra saker. Lite dåliga. Var på läkarstationen och blev himla besvikna på deras oproffsiga beteende. Men det är inte något att älta här, kul att läsa om.

ROLIGT!
Träffade den finaste av sysslingar på dagen, och på kvällen tog jag en halv flaska vin och åkte hela vägen bort till Ålstens Gränd och Jessicas crib för middag/vineri med bland annat Linn som flyttat till Göteborg. Skoj att träffa bönan igen! När vi kände oss färdigvinade åkte vi till ACE där Jessica och Yulia spelade och vi drack öl. Jag dansade så gott det gick på det obefintliga dansgolvet. Men det var himla trevligt och kul det med, träffade roligt folk och åkte hem tidigt.

Nu dricker jag kaffe och hoppas att imorgon blir tredje gången gillt på läkarstationen den här veckan. Och så ska jag försöka pyssla klart med mitt pyssel. Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0