en ledig dag i måndags



- Sist när jag var ledig låg jag på stranden, men jag satt framförallt på min balkong och läste. Jag måste ha en balkong med sol när jag skaffar lägenhet sen. Har nog fått det där med läsning i solen från min farmor. Tänker på henne när jag gör det, för att hon alltid gör det. Snart har jag slut på böcker så det är bra att det blir en liten visit hemma för bokbyte också, haha!



- Satt och försökte fånga min brunhet på bild. Gick sådär. DOCK såg jag en bild på det där facebooket från en försommar för något år sedan. Och då ser man banne mig skillnad. Borde lägga upp den som jämförelse kanske? Eller så får ni bara vänta tre och en halv vecka och se IRL istället!



- Vi spelade Monopol och ja, ni kan ju gissa av bilden att döma vem som vann? Man spelar alldeles för lite sällskaps-spel nuförtiden! MER SÅNT LIVET!





- Jag hade en liten glory-minut i Monopol, men den gick snabbt över när ingen gick på mina gator. Jag hade TRE hus på varje och de skulle blivit skyldiga 800 pund! Jag fick äga Piccadilly Circus en gång i allafall. Men som sagt, mer sällskaps-spel till folket. Det är ju faktiskt jätteroligt! Får se om vi hinner med några fler spelkvällar innan vi far hem. Nu ska jag dricka kaffe och fixa håret och sen ta mig iväg till Hurghada. HADE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0