tjugosjunde/januari

Någonting jag verkligen ska ta och investeria i när jag kommer hem till Sverige är en sån där liten frän mini-dator man kan ha med sig och bara interneta på. Kommer vara hur bra som helst i sommar när jag ska vara FLY-team! Idag var det björnshow, after-beach och rep som gällde. Imorgon ska vi göra 90s och jag ska ha minidisco! Längtar sönder till minidiscot! Trodde inte jag skulle älska att leka så himla mycket, haha!



Bilden är jag och mitt värme-element. Det kan ju vara det mysigaste. Världens mysljus ger den på natten och jag låtsas at det är en liten brasa när jag blundar. För övrigt köpte jag en ny whitening-tandkräm igår. Har typ märkt skillnad. Shit man.

Nu ska jag försöka komma i säng, dra något avsnitt SATC och sen sova. Trött kille. Imorgon ska jag repa stämmor och måste vara fräsch som bah den bah! Sov gott alla! Tjolahopp! (Och pappa, jag kommer nog antingen köpa en plattång eller en fön. Mina lockar är fina, men det kommer inte passa sig. Dock har jag klarat mig ganska bra sen den dog, så jag kanske inte ens behöver köpa, bara planera hårets torkprocess lite mer. Eller så. Jag ska slänga den gamla i allfall. Hehe).

Kommentarer
Postat av: Pia

alltså älskade, älskade du. puss. på dig och din plattång.

2012-01-28 @ 02:32:28
URL: http://ternstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0