tolfte/januari #2

yellow diamonds in the light, and we're standing side by side
as your shadow crosses mine, what it takes to come alive
we found love in a hopeless place

REPEN IDAG HAR GÅTT SÅ JÄVLA BRA! Dog lite.
Sitter och dricker kaffe och har ätit lunch #2 - var tvungen att ta med mig en kina-take-away hem bara för att det är så gott. Sparade halva till ikväll efter showen också! Fatta hur gott det kommer vara ikväll när jag kommer hem. Så. Jävla. Gott.

Jag har ju kommit på att jag fyller år om inte alltför länge. Så jag tänke att jag skulle börja på en liten önskelista, bara för att ge en liten hint. Ok, här kommer det!

- En systemkamera CANON-någonting (finns uppskrivet på kylskåpet hemma så om någon undrar, kolla där! Och jag tror felicia vet vad den heter, för hon lånade någon annans sån kamera som man kan filma med i HD. Hon kommer i alafall skriva vad den heter i kommentaren så ja, nog om den).

- Alexander McQueen-plånbok. Brun med bara texten Alexander McQueen nere i ena hörnet. Tror texten är i guld. Skulle även kunna tänka mig dö-skallering från McQueen. Billigt och så. Jaja.

- Ringen med spindeln inkaplad i vad jag gissar på är akryl. Den finns i en liten affär på Kungsgatan som jag tror heter The Alchemist. Eller så heter bara stället smyckena kommer ifrån det. Den är galet häftig.

Annars tycker jag det är himla kul när folk hittar på saker som man inte själv tänker på som man vill ha av hela sitt hjärta också. Men det här är i allafall lite förslag. Kanske mest till mamma och pappa, men man vet ju aldrig. Liksom.

Kommentarer
Postat av: felicia.

HEJ HALLÅ ALLA! DEN KAMERAN MARCUS VILL HA ÄR EN CANON EOS 550D!



http://www.elgiganten.se/product/foto-video/systemkamera/EOS550D1855IS/canon-eos-550d-systemkamera-18-55mm-is-objektiv



MYCKET BRA KAMERA!



2012-01-12 @ 18:42:28
URL: http://ohnejentillblogg.blogg.se/
Postat av: Oliine

MEN HALLÅ!!! Du ska ju typ va borta forever. (Skyll dig själv, inga paket till dig (men kanske om du är snäll, och om jag kommer till dig, vilket jag LÄR göra.)) (((Puss)))

2012-01-23 @ 17:34:07
URL: http://oliine.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0