tolfte/januari

Idag ska vi börja repa lite senare och repa lite längre, så jag ska vara så duktig att jag ska repa själv innan! Aha, that's right! Sjukt fräscht gjort av mig, jag vet.
Ska sätta igång på allvar med den sista showen idag också! Sen repade jag sång och dans som en galning igår. Ett rep och en dag, helt enkelt. Efter showen satte jag mig med mitt norska manus (yep NORSKA manus) och repade in det. Det här är ett inlägg om rep. Bra inlägg. Utlägg.
Annars ja, Felicia, du ska få en bild på tröjan så fort jag har tagit en som jag kan lägga upp på bloggen. Sara och Pia, tröjan kostade från böran 249kr, men det är ju andrahandsvärde på den eftersom den har varit min, så jag tyckte 400kr var ett rimligt pris. Lägg av.
Om typ en och en halv månad fyller jag år. Det innebär att om typ en och en halv månad kommer mamma och pappa om syster ner till Egypten. VA?! Shit va fort det gick helt plötsligt! Men oj vad jag längtar tills de kommer dit. Framför allt längtar jag tills JAG kommer dit. Hohoho, och jag längtar tills Pia kommer dit. Åh va bra det kommer bli!
See yah later, 'gatorzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0