åttonde/juli

Vattnet är turkost, solen skiner och jag skrattar fortfarande så mycket att jag håller på att kissa på mig i princip varje dag. Herrejösses va bra vi har det här på Teneriffa.
 
Tänka sig va stolt man kan bli av en sådan sak som att träna lite va? Dagens energy-pass var lika svettigt som senast och jag älskar det! Jag ligger bokstavligen och plaskar på min matta när vi ska göra sit-ups på slutet. Men det är exakt så det ska vara. Och man är så jävla taggad och snygg när man har varit hemma en halvtimme och duschat och fixat sig lite! Till frukost blev det tonfisk-toast och youghurt. Jag har nämligen städat ur brödrosten. Jojo, inte att ligga på latsidan här inte. Så kommer man till mig kan man få rostat bröd!
 
Igår kväll fick vi fantastiskt fina blommor från Max mamma Lotta och Göran, så nu har jag en fin bukett i hallen. Man märker verkligen att små saker gör så hima stor skillnad när man har vad vi kan kalla en begränsad inredning. (LÄS: det ekar ibland när man pratar i vissa rum).
 
Häromdagen var vi och shoppade och jag köpte ingenting. Bra jobbat Marcus! Ibland är det bra att man är lite kräsen, men jag måste erkänna att jag saknar Weekday och Beyond Retro och Myrorna och HM och Topman. Och alla andra guldkorns-butiker hemma. Jag ser det dock som ett perfekt sätt att spara lite pengar. Drömde inatt om att jag köpte fler såna sjal/filt/duk/tyger som jag köpte på Kinesen för att sätta upp på väggen. De är jättefina, borde göra byxor och linnen av dem för det skulle vara ungefär hur beachigt som helst!
 
Annars har vi mest gjort det gamla vanliga sen senast - solat, badat, vandrat och partajat. Ätit och dansat och skrattat och druckit kaffe och sovit och ätit popcorn.
 
Juste, jag har förstört grejer igen, den här gången en tallrik i personalmatsalen.
Fantastiska värld.
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa/mamma

du e rolig du sonen :) & duktig . Åt middag (mammas texmexpaj ) med syster din & tomas nyss :)
själv sparar jag till en stor fet pappamage så jag ska flyta bra i höst när vi kommer ner & hälsar på ;)
mvh pappsen

2012-07-08 @ 17:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0