femtonde/juli

Här sitter jag en söndagskväll som denna, balkongmys är det nya svarta på Teneriffa.
Jag har skypat med mor&far, fikat med Jossan, showat och nu har vi slut på toalettpapper och vatten så imorgon får det nog bli lite shopping på Mercadona innan jobbet.
 
Och här sitter jag och lyssnar på Imogen Heap och hittar gammal musik på datorn och blir inspirerad. Va roligt det är, hur musik från vissa delar av ens liv verkligen kan få en att minnas hur det kändes just i den stunden, i den refrängen, i det hjärtslaget. Sånt fascinerar mig. När man ser upp mot bergen här ser det nästan ut som att det brinner.
 
Något som var fantastiskt roligt var att jag blev utsedd till Månadens Medarbetare den här månaden på hotellet, och sånt gör ju att man blir så himla glad. Så nu sitter det ett foto på mig i matsalen och det var en spansk urgullig tant som sa grattis till mig igår när vi var där samtidigt. Sånt gör en bara så himla motiverad och taggad! WOHO! Då får man en fantastisk blombukett och en massage. Imorgon är den en bara vecka tills min andra hjärnhalva kommer hit. Längtar. Ihjäl. Mig. Och. Dör. Taggdöden.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0