nionde/juli

En av de jobbigaste sakerna med att inte bo hemma utan att bo i Spanien är att man inte har en diskmaskin. Ok, det kanske låter lite bortskämt, men vi är faktiskt lite bortskämda vi svenskar. Diskning är liksom ett evighetsjobb, det tar aldrig slut och det behöver göras vareviga dag. Jesus. Och jag hatar att diska. Men jag försöker omvända mitt diskhat och det går sådär. Men ändå lite framåt. Det är väldigt skönt att diska när man har saker att grubbla på. Grubbel-diskning = Topp. Oftast så är jag påväg någonstans när jag ska diska. För att jag skjuter upp det till sista minuten = Inte topp.
 
Idag har jag inte alls lika mycket träningsvärk som jag hade sist jag tränade, vilket är toppbra! Kroppen börjar vänja in sig lite grann vid det här i allafall. Imorgon blir det till att fylla på kylen lite, men annars tänker jag bara slappa på Duque-stranden (på bilderna nedan, där vattnet är lite mer turkost). Precis där. Och läsa och dricka banan-milkshakes.
 
Nu ska jag ta tag i´det där igen. Disken alltså. Woop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0