nittonde/juli

 
Nu har jag precis skypat med Katherine, shit va jag har saknat den där NY-bon. Var alldeles för länge sen nu och man har liksom för mycket att berätta så man mest skrattar och vet inte var man ska börja innan man avslutar. Fyra av sex ljus på min balkong har slocknat och dagliga dosen popcorn är intagen.
 
Sen till lite frågor:
1. Är det någon som har provat ladda ner testversionen till Windows 8? Ser sjukt läckert ut men jag vågar inte ladda ner den om det inte är så att jag vet om den funkar för jag har ju inte med mig några dataskivor så att jag kan installera om om det skulle skita sig. Kan någon göra det tack?
 
2. Har någon ett kick-ass jobb till mig under december-januari? Skulle vara så jävla fett sånfall.
 
Tack för ikväll.

Kommentarer
Postat av: Bellsor

Självklart baby. Det är ba' att komma ner till mig och säga praliner hela vintern! B-) blir inte mycket bättre än så ju vetja!

2012-07-19 @ 15:52:15
Postat av: Anonym

sälja praliner, menar jag förstås. Haa ha!

2012-07-19 @ 15:53:31
Postat av: m. marcus

klockrent bella, jag kommer! inte ens ett skämt, ekar jobb-hyllan tom vid hemgång är det inneboende hos dig imalmö som gäller!

2012-07-20 @ 03:36:08
URL: http://headphoneflex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0