tionde/juni

Bra grej med mitt internet =

Att internet fungerar prima ballerina, skype-premiär avklarad och det gick hur bra som helst!

Dålig grej med mitt internet =

FUCKING FACEBOOK FUNKAR INTE. Så radera jävla prima ballerina och släng in ett avgrunds-skrik av ilska! Om ni undrar om jag blir irriterad är svaret ja. Ja, jag blir så sjukt irriterad. Så, om ni har skrivit till mig där och jag inte har svarat än och ni bah lackar ur - trust me, jag lackar ur mer. Så jag ska försöka lösa det. Dock är jag ju inget direkt geni när det kommer till tekniska saker. Och helst vill jag kasta datorn i golvet. 

Annars är allt toppen! Idag har vi repat och ikväll ska vi se Yroll. Tydligen en fantastiskt rolig film. Nu ska man bli upplyst. Innan dess ska jag och Jossan dricka skånerost och äta kakor. Tänkte fotografera lite i min lägenhet snart så ni får se hur jag har det. Tjing!


Kommentarer
Postat av: Åsa / mammma

ser fram emot lite bilder . sköt om dig nu & inte för mycke sangria ;)

kramisar papps & mamms

2012-06-10 @ 22:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0