tjugofemte/juni

Den tjugofemte juni. Det är värmebölja på Teneriffa, vilket innebär att det ser lite molnigt ut MEN om man sätter sig på balkongen så får man tametusan så mycket färg. Det har hunnit vara midsommar och grejer, och det var hur härligt som helst med små grodorna i poolen och smörgåstårta på Viking. Vi har hängt vid poolen och jag har ätit helt galna mängder popcorn. Jag kommer snart bli ett popcorn tror jag. Och jag har hunnit göra en sak till. Jag har haft sönder min kaffekokare. Jag vet, min stora kärlek, min klippa i stormen. HUR KUNDE JAG? Så himla onödigt. Jag pajar allt vettigt och bra i vår lägenhet. Känns bra. Men som tur är ska vi till IKEA imorgon så att jag kan köpa en ny! Ja det är inte därför vi ska dit, men kombinationen är så himla passande. Och förhoppningsvis om jag får som jag vill så kommer vi cruza runt lite i Santa Cruz (hehe) också! Toppdag kommer det bli imorgon med andra ord!

Just nu sitter jag och inviger mina träningsbyxor, de är jättesköna verkligen! Dock har jag inte tränat i dem än, så vi får väl se hur de levererar. Min tanke är att kanske köra lite Zumba imorgon kväll. Vi får väl se. Alla dagar när jag tänkt träna hittills har det liksom kommit upp något annat. Himla dumt. Men jag ska kämpa imorgon alltså! Det känns verkligen som att de här träningsbyxrna kommer göra susen!

PIA HAR BOKAT BILJETT HIT! Hon kommer vara här 24-31 Juli och det kommer vara helt fantastiskt! Nu ska hon på bartenderkurs och ha det bra och sen kommer hon hit och blandar drinkar och skrattar och solar med mig! HUR BRA SOM HELST OCH JAG TAGGAR SÖNDER!

HOPPAS NI HAR DET FANTASTISKT HEMMA OCH JAG HAR FOTAT MIN LÄGENHET NU SÅ NÄSTA INLÄGG BLIR NOG ETT SÅNT DÄR ROLIGT MED BARA BILDER! UNTZ UNTZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0