tolfte/juni

Just hemkommen från lite drinkerier på Jossans balkong tillsammans med henne, Tashina och Linda. Mycket trevligt. Dock har jag aldrig träffat så många som köper så konstiga chips som alla här på Teneriffa. Tomat/lök-smak? Inte särskilt upphetsande, nej. Vem gillar baconchips? INGEN. Jesus. Men jag ska nog lära upp dem.

Nu äter jag popcorn och ska kolla lite på GLEE faktiskt. Jag är inte ledig förren på fredag, annars hade jag nog varit ute och dansat salsa nu. Men det får bli en annan kväll. Ikväll blir det bara softish. Eller asså, vem är jag? Det är NATT nu, så efter GLEE blir det sova, haha!

Jag är för övrigt så himla glad att jag tog min otympliga festivalväska som ett av bagagen hit. För hur irriterande den än var när jag skulle frakta grejerna så är den så himla fin i ena hörnet av mitt rum. Ska försöka komma ihåg att ladda in bilderna från Theos födelsedag snart också. Imorgon blir min premiär för gröt-frukost. Jag hoppas att det var havregryn jag köpte i allafall, det stod liksom på spanska. Och ni vet den där känslan när man ser en bild och bah: "ASSÅ är det där verkligen ett havregryn?". Just den. Och man har liksom ingen att rådfråga. Men jag lever lite på gränsen som de brukar säga. Imorgon kommer utlåtandet. Woah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0