tjugonde/juni

Idag börjar jag jobbet sent, så jag hade tänkt att jag skulle göra lite nytta och sen lapa massa sol. Men nej. Då ska det bli molnigt! Var finns rättvisan i det? Jag undrar verkligen. Så jag fick helt enkelt göra lite mer nytta och bädda rent och torka av byrån i mitt rum och diska och tvätta osv. Nu är det slut med nytta för idag, så jag klämde just i mig en halv påse chips och snart kommer kaffekokaren puttra och ge mig lite mumsdricka. Nam nam. Jag är mycket bättre kompis med onytta.

Hursomhelst har vi haft premiär på alla shower, Katrine har fyllt år och vi har varit lediga en dag sen vi hördes sist. I födelsedagspresent fick Katrine en kavaj som vi alla gick ihop och köpte till henne (hon har dregglat över den hur länge som helst) och tårta och sangria osv. En mycket trevlig kväll som blev natt med dans dans dans och en himla massa skratt. Jag och Jossan skulle nog behöva en liten kurs i att inte skratta vid olägliga tillfällen. Just saying. 

Igår gjorde jag nästan ingenting och det var så himla skönt. Handla mat, jag och jossan lagade mat och åt maten, drack kaffe och åt minicookies, sen fram emot kvällen kom det över lite sköningar och vi kollade på film. Och åt popcorn. Slut.

Idag smashade jag sönder vasen vi har (nu: hade) på köksbordet, ungefär det finaste vi har i vår lägenhet och jag krossar det. Bra gjort. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0