femtonde/mars

Haha, idag skulle jag blogga och somnade i soffan framför datorn. Blev lite trött av solen tror jag. Har nog bränt låren. Höhö. Jag har i allafall haft en härlig dag på stranden och sen sovit lite, läst lite, tagit ett varmt bad, ätit kall mcdonalds och kollat på en dokumentär om havet. Världen är så himla stor att det är helt sjukt. Verkligen. Och jag har börjat läsa en bok idag som heter "Mitt nya liv" och den verkar lovande. Bra jävla dag helt enkelt.

Skypade just med Erika och spontanskaffade twitter mitt i alltihop, så vill ni ha koll på mina tweets kan ni antingen följa mig där eller bara holla koll här i bloggen. För er som inte har twitter är det ju lättare att hålla koll här. Och twitter och blogga är ju inte riktigt samma sak. Fast lite. Fast inte.

Till sist vill jag säga HIPP HIPP HURRA för min älskade mamma som fyller 40 år idag! Du är fantastisk och underbar och kommer vara lika fantastisk och underbar de nästkommande 40 åren! Älskar dig mamma, du får din present när jag kommer hem, vilket är om 46 dagar. Helt sjukt va fort tiden går. Bara en och en halv månad kvar. Man blir nästan lite rädd, haha!

Sov så gott allihop. Det ska jag göra nu. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är gullig du . Längtar efter dej puss

Ps Farmor hälsar :)

2012-03-17 @ 20:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0