fjortonde/mars

Idag när jag skulle blogga om min födelsedag och mina presenter så hände något. Plötsligt skulle vi byta rum. Så det var bara att packa ihop datorn och alla grejer (gud va mycket sakkkkerrrrr mannnn harrrrrrrr orkar inte) och flytta. Det gick väldigt fort och smidigt men det gjorde ju att det kom lite i vägen för mitt  bloggande. Livet är så jobbigt ibland. Så det blogginlägget får skjutas på lite till. Kanske kommer senare ikväll om ni har tur.

Hur ser min kväll ut då? Jo, chips, iste, dusch och OTH. Kanske en film eller så. Bara slappa. Kanske läsa lite? Fick skicka hem böcker med mamma och pappa för jag trodde att jag skulle hinna läsa mycket mer än vad jag har hunnit. Och imorgon är vi lediga så det kommer bli hur härligt som helst! Hoppas jag blivit lite bättre i förkylningen då också. Så att jag kan sola. Heheheheheh.

Blev så himla glad idag efter showen idag också. Fick kommentaren från ett brittiskt par att jag borde söka musikalroll på West End nästa gång jag är i London och att de trodde jag skulle passa bra in där. Sånt värmer så himla himla mycket, kommer vara glad i magen hela kvällen över den kommentaren. Och jag som ska till London i sommar. Hehehe Pia, vad säger du? West End nästa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0