tjugosjunde/mars

Snart är det dags att åka iväg till Spinnis innan jobbet för att inhandla diverse grejer som vi behöver både till jobbet och sen självklart ska jag plocka på mig lite chips. Utan chips, ingen mig. Bra ordspråk. Så nu hoppas jag att taxin förstod var han skule hämta oss och är där i rätt tid, för efter Spinnis - OCH MCDONALDS HURRA! - så är det dags för jobb igen.

Idag är det mindre än fem veckor kvar tills jag kommer hem också. Och ett sånt där fotoalbum kostade ca 500kr så jag tror nog att jag ska beställa ett sånt när jag får pengar till det och självklart när det här äventyret är över, det är ju faktiskt en bit kvar av det! Nu ska jag borsta tanden och organisera lite så den här dagen kan komma igång! 

HADE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0