trettonde/mars

Ok.

Jag har börjat bli förkyld. Nej nej nej det har jag inte tid med. Så om några högre makter läser min blogg - get with the program och gör mig frisk. Tack på förhand.

Hursomhelst så har jag haft det helt underbart när min familj har varit här på besök. Vi har badat och solat och snorklat och spelat kort och ätit massa god mat och skrattat och bara haft det kanon. Tack för att ni är så fina! De gillade showerna också så det var ju skönt. Haha, hade blivit lite stelt om de inte hade gjort det liksom. Det känns tomt att de har åkt, men nu är det en och en halv månad med showande och solande och badande med mitt fantastiska team (TEAM La Shukran - Tuth Ankamons förbannelse) här nere och jag ska verkligen se till att njuta av det som är kvar nu! Vi har ju lite saker kvar på vår "att-göra-i-egypten-lista" kvar! 

Imorgon tänkte jag göra ett inlägg angående min födelsedag och alla fina presenter jag fick, jag vet ju att ni spricker av nyfikenhet. Nu tänkte jag ta ett bad, äta chips och kolla på lite film. Och kanske fotografera lite med min kamera. Vi får se var jag hamnar. Sov gott. Jag kommer säkert blogga igen ikväll. Men sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0