sextonde/maj

Tillbaka! Slutspurt på Egyptensäsong och en sjukt härlig semester avklarad sen senast! Jag har hunnit med Götelaborg, Ullared, London, fest, galet mycket fika och mat och träffat massa efterlängtade vänner och familjen. Vilket himla fint liv man har. Helt galet.

Och det kommer fortsätta, gasen i botten på lördag och landa på Teneriffa där jag kommer spendera sommaren och hösten. Är så pepp! Tror det kommer bli hur bra som helst ungefär! Har massa bra musik på Iphonen och jag vet att jag kommer jobba med massa härliga människor och att vänner kommer komma på besök till paradiset.

Idag har jag repat inför de nya showerna och det känns faktiskt rätt bra. Något som inte känns rätt bra är packningen. Jag vill ha med mig: ALLDELES. FÖR. JÄVLA. MYCKET. Kommer vara kaos i hjärnan på fredag.

Sommarens låt kommer definitivt vara Starships med Nicki Minaj. Ingen tvekan. Nu ska jag fortsätta med allt vettigt, hålla i det medan jag har det i mig, ikväll blir det massa fika och Skype och grejer. Ville mest säga att jag lever så ni kan fortsätta hänga med mig här på mina äventyr om ni vill, så känns det som att vi inte är riktigt lika långt ifrån varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0