fjärde/november

Idag är det ledig dag och jag vaknade inte förren halv elva! Blev riktigt chockad, både jag och Ellen gick upp då och fattade inte hur vi kunde vara så trötta. Hursomhelst, igår kväll hade jag och Malin SPA-kväll, vaxning och nagelmålning stod på schemat och det var svin-kul, haha! Det bor nog en liten sadist i mig, hehe. Idag däremot är ingen spa-dag, idag skulle jag sola men det är inte riktigt stekarväder. Dock inte regn, så jag tog en lång power-promenad istället vilket var sjukt skönt! Håller även på att ladda upp ett klipp när jag sjunger men det tar ju liksom 100 år så vi får väl se hur det går med det.
 
Annars står skype på schemat och eventuellt middag ute. Vet dock inte om jag orkar med ut och käka, vi får se. Tar det lite som det kommer. Nu ska jag dricka kaffe och duscha, sen käka lite välbehövd lunch! 
 
SEE YAH LATERRRRRR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0