nionde/november

Så jävla skönt var det att lägga sig vid poolen idag att jag somnade. Herregud, det var sjukt länge sen jag bara slappade där. Började läsa en ny bok också, killen som läser 5 böcker samtidigt är på g. Har sökt jobb och pratat med en massa guldkorn hemma och jag är faktiskt riktigt taggad för att komma hem nu! Kommer vara jobba och ösa med alla vänner som gäller när jag landar på svensk mark, detaljer är oklara men det känns som att det börjar forma sig något bra faktiskt. Nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och laddar inför jobbet, är sjukt taggad och tametusan vad den där solen ger en energi känner jag nu! De resterande veckorna kommer det nog bi mycket pool och sol och träning för MacAttack, så att man kan glänsa lite när man kommer hem, hehehe.
 
Kom igång med skrivandet igår natt också. När inspirationen faller på så är det bara köra. Spelar massa gitarr också. Längtar efter min synt. Och mina kläder hemma. Är så jävla trött på allt jag hade med mig utom mitt zebralinne och min svarta kofta. Ärligt talat.
 
Jossan har en överraskning till mig också. Jag vet inte vad det är och jag är sjukt nyfiken. Något från Norge. Hmmm. Appropå Jossan och appropå Australien har vi ju lite saker vi måste kirra innan vi drar dit. Bland annat ett tält. Så om ni känner någon med ett tält som bara är i vägen - hör av er! Vi kan ta hand om det hela våren! Sen har jag faktiskt planerat att vi ska ha wifi på åtminstonde en av våra telefoner, så att vi kan ladda upp fina bilder till er. Tänker att vi ska ju ändå vara borta i tre månader. Men det borde väl gå att kirra något opretto internet på det sättet eller hur? Jag tror banne mig det.
 
2 veckor och fyra dagar kvar 
9 veckor och tre dagar kvar
14 veckor kvar
 
Sjukaste nedräkningen. Och jävlar vad jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0