trettonde/november

Så. Igår blev det minsann utgång. Det var riktigt lyckat och jag och Laura stod och öste på dansgolvet i EN OCH EN HALV TIMME I STRÄCK! Jäklar. Har verkligen insett att det är det bästa med att gå ut, kötta dansgolv. Inte för att jag inte var införstådd med det innan, men jäklar vad jag älskar att dansa. Särskilt när "Run the World" kommer på, herregud jag och Laura dansade järnet och det var SÅ ROLIGT!
 
Idag har varit en riktigt lugn dag. Vakna, äta, strosa runt i mysiga butiker och chill på La Flaca. Massa kaffe. Såklart, vad annars? Ikväll ska vi äta god mat och sen ska i allafall jag och Ellen kolla på sista två delarna av "Torka aldrig tårar utan handskar". Jäklar va den verkar bra, nu när jag har sett första delen. Mörk, men väldigt fin. 
 
Jag har även kommit fram till att jag och Erika ska börja med Podcast. Fy fan va mysigt det är att lyssna på Pod. Nu vill jag göra allt till ljudet av podcast. Jag bloggar till och med till podcasten as we speak. OCH jag tror vi skulle göra det riktigt bra, om nu får säga så. På kreativa fronten i övrigt har jag börjat skriva väldigt mycket igen, vilket känns sjukt bra. Inspirationen bara flödar järnet. Instagram går varmt. Snart kommer jag hem och då ska jag sätta mig och spela på min synt en hel kväll. Men bilder säger mer än tusen ord så jag slänger upp lite bilder från telefonen nu också när jag ändå är igång. 
 
Två veckor
Åtta veckor och sex dagar
Tretton veckor och tre dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0